Satın alma tiplerine göre teslimat, iptal, iade durum koşullarını aşağıda bulabilirsin;

Etkinliklerde dağıtılmak üzere yapılan sipariş

 Ürün/Ürünler, MaMala tarafından uygun görülen etkinliğe atama yapıldıktan sonra; etkinlik tarihinden önce etkinliği organize eden MaMala kullanıcısına sevk edilir. Etkinlikte dağıtılan ürünlerin konumları ürün sahibi kullanıcılara Mobil Uygulama üzerinden bildirim olarak gönderilecektir.

 Ürün/Ürünler, MaMala tarafından uygun görülen etkinliğe atama yapılmadan 2 iş günü içerisinde iade talebinde bulunulabilir. Sipariş iade işlemi 2 iş günü içerisinde tamamlanır. Ürün bedeli 7 iş günü içerisinde ALICI’ya iade edilir. 

Sevk adresi belirttiğiniz siparişler

MaMala tarafından yasal 30 günlük süreyi aşmamak kaydıyla belirttiğiniz sevk adresine kargo ile gönderilecektir.

Ürün kullanılmadığı ve paketine zarar verilmediği durumlarda ulaşım tarihinden itibaren yedi iş günü içinde kargoya teslim etmek koşuluyla iade işlemi başlatılabilir.

Geri gönderilen ürünün MaMala tarafından kontrolü akabinde 7 iş günü içerisinde sipariş tutarı iade edilecektir.

İade işlemleri iade@mamala.com.tr adresine sipariş günü ve tutar bilgisini bildirerek yaptığınız başvurular ile başlatılacaktır.